vineri, 17 iulie 2009

Romania za end of ciois and houp and ce mai vrei tu!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iata-ma revenit pe internet!acest monstru care ne tine captivi in casa!
Mai demult le-am spus prietenilor ca urmeaza o autocritica insa au intervenit atatea!asa ca aman putin:-"
Tocmai ce am sosit de la tara!Ovacanta scurta inc are am fost "obligat"sa ma uit la sinteza zilei cu DOMNU GADEA siiiiii ce vad?!UN CRETIN CARE VEZI DOAMNE EL ESTE REPREZENTANT CULTURAL LA NIU IORC!mai acum sa facem o postare pe intelesul lui!imi cer scuze pentru incultura!
Deci andicapatulasta care spune ca prietena sa se pisa Ketamia sau ca pe sub tei joaca table cacanarii!Ba mortii ma-tii ce pula mea cultura e asta ma?nu acum pe bune!sa o luam CURtural!gagica lui e romanca nu?si se pisa ketamina!ok!sa inteleg ca ketamina din Romanica este PISVASER?ok dar daca rezultatul e de pisat,este si furnizorul nu?si sa ne luam si de cacanarii aia de sub tei!el spune MUIE BA!da bv trebuia sa mai scrii"si imi spun singur,MUIE BA"sincer!idiotule!efectuloxigenului asupra ta e acelasi!chiar daca bei din vaginulprietenei tale ketamina ,crede-ma imbatranesti si vei suge si tu pula de oftica pentruc a nu ai dat un 6-6!sic e vei face?vei da o bere ca ai pierdut!si vei intra in rutina,monotonie si in MUIA CARE TI-AI DAT-O!
Acum sa ii dam un moment de respiro acestui BULANGIU si sa revenim la cultura!
Frate acum orice linie trasa pe un perete alb e cultura sincer!vedem tot felul de tablouri la care ne inchinam si nu pricepem!BA CUBISMULS-A DUS!acum veti spune ca nu stiu eu arta moderna!ma sincerun cur cu ochi ce inseamna?ca ai pupat asa d emult in cur incat fata ta arata ca unul?sau un ponei [de firma nu asa..."my litle pony"]cu zvastica pe popou cu o tibie in cur si cu harakiri la gat!ce reprezinta?care e arta?am si eu un spiderman schingiut!il pot trimite la niu iorc sa se mire prostii?ma oameni buni in ce lume traim fratilor?un handicapat spune ca prietena luis episa ketamina si ca da muie la cacanar de la masa de table,ce pula lui!asta e exprimare?acum am pe birou un ghivecel pictat de mine!sicner e arta in comparatie cuc e a prezentat Romania la centrul cultural de la NEW YORK[asta sa vedeti ca stiu cums e scrie:))]OK SUNT EU CRETIN DAR EXPLICA-MI!FA-MA UN GENIU!CE DRACU VREI SA SPUI?CINE STIE OPERA CU PONEI "HARAKIRAT"LA CAP SA IMI SPUNA CE II INSPIRA LUI!
ASTEPT NISTE IDEI!MIE IMI INSPIRA SITUATIA TARII!ADICA MOARTA!
Pe langa aceasta postare va urma una despre Femeia ca drog!pentru ca am vazut cat de idioti sunt barbatii!
Interesati?
O seara buna>:D<

Un comentariu:

  1. apropo de arta moderna, era o faza dintr-un film foarte ca lumea Full Metal Jacket in care instructorul urla la un recrut:

    "YOU'RE SO UGLY THAT YOU COULD BE A MODERN-ART MASTERPIECE !!!"

    geniala faza :))

    RăspundețiȘtergere