miercuri, 22 iulie 2009

Eram in pana de idei pana sa vb cu o....

Mda!mda-ul care ma caracterizeaza sa zicem!da ati ghicit sunt scarbit de ceva!de PROSTIA,INCULTURA,NESIMTIREA,INDOLENTA SI RETARDUL ATINS DE OAMENI D EPE TOT MAPAMONDUL!
Pe 25 iulie se face o luna de la tragica disparitie a celuic are ne-a luminat copilaria,MICHAEL JACKSON!
In aceasta luna,hienele si diavolii care l-au mancat pe acest inger si-au facut simtita aparitia!toata lumea sa faca un ban!L-am gasit pe Michael Jackson langa guta si salam in Auchan!culmea acum gasim albumele sale,puse undeva aleatoriu parca ar fi fost un oarecare!acum toata lumea asculta Michael Jackson,pana cand dispare trand-ul,apare cineva mai cool ca jonas brothers sau alta trupa de poponari!
Ce ma indignat foarte tare,o proasta despre care aveam aceiasi parere si ianinte,a spus sec ca i se falfaie de moartea lui,ca nu-i place!ok dar totusi nu e ca si cum ar fi crapat ea sa spunem ca nis e falfaie nu?adica a plans o planeta intreaga si unii chiar mai plang[eu de exp azi am asc live in bucharest '92,beat it,nu am rezistat!]si ei i se falfaie?pe bune!ok nu-ti place dar sa ti se falfaie?
Sa ti se falfaie de un geniu?
Genul asta de oameni sunt aia care m-au calcat pe enrvi mereu!aia care ii intrebai daca asculta si mancau toti din aceiasi oala cu cacat,ca nu uitand cum parintii lor s-au isterizat cand l-au vazut la Bucuresti pe scena,in toata genialitatea sa,pe scena fiind un monstru care depasea limitele!alerga precum un maratonist,canta ca un profesionist,dansa si inventa ca un zeu!si tu spui ca nu asculti ca ti se falfaie?si nue singura!mai sunt o caruta de cretini care il contesta pe Michael desi dansau in sufragerie,la tv-ul alb negru sau slab colorizat cand il vedeau pe MTV cu beat it si billie jean!
Prosita omului mereu a depasit limita Universului,adica a fost mereu infinita!
Imi bag pula in toti profitorii dupa urma lu Michael Jackson si ii pot acuza ,ca fiind CRIMINALII CARE L-AU UCIS!ACEL SMOOTH CRIMINAL DESPRE CARE CANTA,NEVSTA-SA ERA ACEA DANGEROUS GIRL IAR EL MEREU RASPUNDEA CU"BEAT ME,HATE ME,YOU CAN NEVER BREAK ME"-"CUASE I'M UNBREAKABLE!"

Un comentariu:

  1. frate, eu il respect pt cariera lui, pt ce a facut, si chiar imi plac destule melodii ale lui. DAR deja mi s-a luat de cat aud despre el la TV.

    Cand a murit Dimebag Darrell in 2004 n-a fost asa tevatura... sau mai stiu eu cine a murit. Io inteleg ca a fost cel mai cunoscut om din lume si etc. dar la cat de "sanatos" era nici nu m-a mirat ca a murit. Chit ca a fost crima sau accident sau mai stiu eu ce.

    Am repugna deja cand aud numele lui, altfel el a fost bun cantaret si etc.

    RăspundețiȘtergere