joi, 23 iulie 2009

Mai am un animal in mine care trebuie educat!

Cum o spune si titlul mai am un animal din mine de educat!Mi-am dat seama azi in metrou pe la 9 dimineata!In campania cu educarea animalelor din noi spune sa ne dam ghiozdanele jos din spate cand calatorim!dar dc?de ce sa imi dau eu ghiozdanul jos?asa il transport mai bine si ce ma face sa fiu al dreacu si sa il tin este GEANTA!sunt satul de toate femeile cu gentile cat parasutele care letin pe umar sau pe antebrat,parca ar avea mana in ghips!mergi frumos pe interval in metrou si simti un colt de geanta in gambe,testicule,corp etc!mereu tre sa faci matrix pe langa geanta unei femei cas a nus e simte diva ofuscata!eu as intreba ce plm baga in ele ma nene?telefon,absorbant,prezervativ,pix,ruj,carnetel si un orbit!ce pula mea trebuie sa iei valiza cu tine?si niciodata nu e ordine in cacaturile astea de genti!
Ma scuzati aveti un foc?
Da!
...dupa15minute
Poftim!
Multumesc dar am fumat deja!
Eu acum fac o anticampanie!cand vedeti o femeie cu geamantanul pe umar sia veti un ghiozdan puneti-l in spate!
Si sa presupunem ca il dam jos!sie greu!de ce dracu de ti?pentru ca idiotulc are a proiectat metroul nou nu s-a gandit sa mai traga o bara si in dreptul usilor unde se sta cel mai mult!
NU DA JOS GHIOZDANUL PANA NU VEZI TOATE FEMEILE CU GENTILE DATE JOS DUPA UMAR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu