joi, 23 iulie 2009

Inca o idee!deja borasc!m-am saturat!

Despre ce vorbesc?Despre Twilight!numai pot cu cartile si filmele astea!cand sa scapam de dominatia Harry Potter au venit astia!ce dracu e asa special?unu care a supt-o-n gat pe una,sau defapt nua facut-o,s-a abtinut!ce dracu?vezi toate fetitele indragostite de un drogat,cum spun ca filmul e genial dar sa vezi cartea!
Fetitele astea sunt proaste de bubuie!si imi asum ce spun!spun asta ca nu isi daus eama ce eforturi fac baietii lor!vai uite ma nu i-a sput sangele8->ce dragut8->!da draga nici eu nu am mancat pentru cadoul tau de ziua ta!a da?!mda ms de aprecieri!
Care e faza cu cartea asta?defapt colectia de carti!ca este liuteratura de placere!citestid e placere dupa ce citesti ceva care te va ajuta!te duci la facultate,te intreaba aia ceva si raspunzi sec...a nu stiu dar am citit twilight!da super tare!numai pot cu cartile inutile dupa piata!nu citesc dar cand citesc dupa ce termin cartea,ma simt mai destept,dar asa?ok si sa zicem ca citesti de placere,dar asta dupa ce ai citit ceva pentru viitor!
Bine veti spune ca nu am dreptate dar mie unu literatura d ela scoala mis e pare depasita prin modul d epredare!niciodata nu ne este prezentat autorul ca geniu,niciodata nu putem gandi liber ce a vrut sa zica!se impune gandirea altora!nu stiu,poate nu am exprim corect dar eu l-au ponegrit pe Eminescu pentru dragostea asta ireala la care aspira,dar nu am invatat despre geniul stiintific a lui Eminescu!stia atatea!nu ne este prezentata opera lui de-a-lungulvieti si cu alti ochi!
Sau la istorie!il ridicam in slavi pe Mihai Viteazu nestiind ca ela fost adus la putere de turci si l-a umilit pe cel ce il adusese la putere dupa scurt timp!
Incerc sa va spun sa cititi si realitati nu basme de adormit copii!
SI LASATI CARTILE INUTILE CA TWILIGHT SI HARRY POTTER SI CE DRACU MAI E PE PIATA!SUNT CARTI DE MANIPULARE!O STII CEVA PAPA CAND A INTERZIS HARRY POTTER NU?

6 comentarii:

  1. Paulica..tu ai citit cartile de care vobesti?:>:>:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Bhahah, mi-ai adus aminte de colegi... Bravo! Si iti zic asta de la blogger la blogger ca este un lucru mare sa faci pe cineva sa citeasca un post si sa-si aduca aminte de ceva. In ziua de azi gasesti numai sfaturi si pareri, peste care eu ma pis. (si cu jet daca vreau).

    Ce vroiam totusi sa iti spun:

    La mine in clasa, era nebunie mare cu Tuailait asta... Prea belea, se vorbea din 5 in 5 minute (bine, a durat vreo saptamana, sau deja nu mai reactionam cand auzeam cuvantul). Unele persoane erau deja obsedate, in special astea cica reprezentantele sexului frumos.

    Eram in pauza si un coleg citea (unu care citeste orice, deci inclusiv Twilight) si vine una sa se dea mare si sa impresioneze pe baiatu' asta cult, ca la noi in romania asta inseamna cultura: cate carti recunosti dupa un anumit autor) Se duce la el si il intreaba: Ce citesti? asta sictirit ii arata coperta la care ea: Aaaaa, tuilit! Ma uit la el, el la mine, incepem sa radem, breeee, era sa fac infarct acolo. Mai bine ai incerca sa pronunti cum trebuie titlurile si autorii inainte sa incep sa le recunosti operele.

    Pac-pac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac ambele romane...

    singura chestie care deranjeaza e faptul ca nu scapi nicaieri de ele..practic ti se baga pe gat...

    Dar fiecare e liber sa citeasca ce gen de carti doreste...(bine macar ca se mai citeste)

    RăspundețiȘtergere
  4. "singura chestie care deranjeaza e faptul ca nu scapi nicaieri de ele"

    Exact... cred ca asta ma enerveaza cel mai mult, acuma trebuie sa fie o moda sa citesti Heri Potăr si Tuailait. Hai sa nu. Citesti ce iti palce, citesti ce vrei, nu te poate obliga nimeni sa citesti in primul rand, dar deja sa cumpar o carte pt ca e la moda sa o am in biblioteca e prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Brei... nimeni nu te obliga...

    Pe mine m-a pus tata sa citesc HP acum cativa ani si am citit-o in sila. Peste 3-4 ani am citit din nou si mi-a placut si am luat la rand toata seria. Mie HP imi place. Nimeni nu ti-l baga pe gat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ti le baga pe gat la propriu ma. Adica stai sa-ti explic: e o expresie si cica inseamna ca dai peste ele la fiecare pas, nu poti sa mergi 2 metri linistit pe strada ca "Vai fataaaa, ai citit Tuilit?" Aaaa, nu ai citit? Nu esti tru. Cam asa sta treaba. Sursa nu e in DEX, e facuta acuma pe moment. Ce ma enerveaza cel mai mult, e ca ma uitam azi sa-mi cumpar Fabrica Mortii si vad din intamplare si "Amurg", cica asta e traducerea. Ma uit la pret: 40 de ron. Ma uit la pretul cartii pe care vreau sa o cumpar: 10 lei. WTF? Adica cum sa zic, au ajuns cartile astea "comerciale" daca asa le putem spune, carti din care pur si simplu se scot bani pt ca populatia le citeste, se raspandesc printre noi ca un virus, sa coste mai mult decat o carte care zic eu ca poate fi de mii de ori mai interesanta.

    http://www.librarie.net/carti/71392/Fabrica-mortii

    Pac-pac.

    RăspundețiȘtergere