marți, 21 iulie 2009

Romania za end of ciois and houp and ce mai vrei tu!

Ca tot prostul circulam cu metroul(scuze ca nu am introducere dar am facut o criza de enrvi la metrou si vreaus a "scuip"tot)si vb cu prietena mea frumos,tra la la,ce sa facem etc.ne hotaram odata cu deschidrea usilor sa coboram cand hop stai ca nu se poate!PARDON PARDON!strigam!o femeie in spatele nostru cu geamantane se chinuia sa iasa!cand,temperamentul meu coleric si-a afcut simtita prezenta!si au urmat:"AM SPUS PARDON IN PULA MEA DE DISPERATI,LASATI-NE DRACU SA COBORAM,SARITI PE SCAUNE,NEMANCATII DRACU,PULA MEA,DRACU SA VA IA DE NEMANCATI!"gata Paul lasa!"spuse ea,eu am continuat:"CE SA LAS MA?NU-I VEZI?DAI DRACU,POATE BAGA LA CAP,HUA BA!boii si vacile se tot impingeau la usa!nervi totali cand vad un PORC!nu!nu un porc cu 4 picioare!unu cu doua!evolutie:>ERA UN GABOR INFECT PLN DE SUNCA FACUTA DIN SPAGA CARE S ELUA DE UN CERSETOR SI SE GANDI SA VINA SI LA MINE DAR MA VAZUT CA FIERBEAM ASA CA MA OCOLIT!BINE A FACUT CA IMI BAGAM SI IN POLITIE SI-L INTREBAM CU CE DREPT MA IA?DERANJAREA LINISTI PUBLICE?DAR ALA CARE ASCULTA SALAM LA DIFUZOR?A STAI ALA II PLACE!

Criticand politisti vreaus a spun ca numele celor comunitari nu este de politisti ci de spagari!cum dracu prinzi un infractor daca tu isi reversi burta peste volan cand conduci?ala ma prindea pe mine?pf!sincer acum!

Acujm sa zic de cersetori!cel ce era ridicat era unu care vidne areviste gratuite ca e si el de la casa de copii!sic e pula mea s aiti fac eu?MUNCA BA !MUNCA!e grea?e atunci plimba ursul!ma stresat de vreo 2 ori!a3a oara ii zic faza cu munca!pana acum il refuzam cu 2 de nu nervosi!

Mai sunt si prin parcuri d-astia!sa povestesc!

Stateam,tot ca un prost,culmea tot cu prietena si ce faceam?mancam pufuleti[acum nu o mai fac ca poate imi pierd capul:))]si vine unu:"Va rog..."nu a apucat sa termine si incep eu"Da da stiu esti d ela casa de copii vrei si tu un band e o paine sau de tigari si raspunsul meu e nu!"Va rog...""ba ma lasi sa manac,am spus nu,Pa!"

Parcul era Cismigiu,care nu-l recomand decat pe timpd e furtuna fiind plin de tigani centrali,aurolaci,babe bete,si sahisti imputit care se pisa langa ma-sa de sah!e pur adevar!nu mint!

Acum sa revenim la cetatenii de la metrou!

Desi exista campania "educa animalul din tine"nimeni nu se sinchiseste:-??vezi cum arunca hartie la menajer,durandu-i in cur de reciclare!Sa zicem ca e lipsa d einformare,dar nu degeaba tot Globul recicleaza!Fa-o si tu!nu frate!la noi nu exista cos de aluminiu!Sao Paulo strange saptamanal aluminiu cat pentru 5 Queen Mary2 sau 250.000.000 de doze de bauturi,noi!La noi arunca frate ce pnm,sa zica merci ca arunc la cos!am aruncat o hartie cand vad langa hartie cosul de menajer plin cu?HARTIE CORECT!

Acum sa vb despre ce este in metrou!Numai babe care nu stiu ce dracu cauta la ore de pranz afara,cocalari incaltati cu slapi si ciuperci la unghii,si dobitoci care asculta muzica tare,urla sau se insemaneaza ca in Evul Mediu cu marcarul,ca pe aici a trecut sulea!asa si?nu-mi pasa!cine esti tu?nu-mi pasa!ca e cultura urbana,veti spune!e frate dar nu in metrou!lipseste simtul estetic cu desavarsire!Cand am spus dobitoci ma refer si la noii roackeri!EMO!curvele si poponarii aia cu freze ciudate!ok un nou cult dar pnm fac o zarva de iti acopera heavy metal-ul din casti!

Natia asta de romani este....EXPERIMENT ESUAT MARCA URSS!

Pe ce mai am boala!pe oamenii care s euita la cei cu sinapse intre neuroni,ca la extraterestri!ai parul lung auzi"sa moara mama cum arata ala!"Omule uita-te la tine ca arati ca dracu,esti gras si te iei de unuc are iti poate fura toate femeile,ca doar cu asta se mandresc!Nu poti purta un tricou negru cu MetallicA pentru ca ti-o iei de la niste hiene de carier care sunt tupeiste cand sunt 7!parte in parte fiind batuti mar!Nu se gandesc ca daca nu ar fi satanistul ala de roacker imputit ce miroase a deodorant adidas si aftersahe[cei rasi pe fata]nivea,ei nu ar mai avea nokia84670276204 si mercedes(toata lumea rade cand ma aud cu mertzedes dar hai)

Numai pot cu datul locului!ai scaune in fata du-te-n fata!poate sunt operat de picior,poate am facut sport si cad de oboseala!cum mie nu-mi da nimeni loc eu de ce as da?Am avut febra 38 in metrou si abia ma tineam pe picioare!se uitau la mine ca ma tin de bara precum cocosatul de gard si nici ca ar fi zis"ti-e rau?"

In tara asta!cei destepti trebuie sa isi bage pula si sa se tireze!Voi totic are aveti o sinapsa in cap!faceti o facultate si tira afara!nu avem ce face aici!Am zis de revolutie!incercam dar asa cand avem timp liber ca pe astia nu-i schimbi!e genetica lor!

Faceti o facultate buna!chinuiti-va 5 ani si apoi afara!Germania,Anglia,Scotia,Australia,Austria,Benelux!astea sa ne astepte si cand ajungem acolo sa ne schimbam cetatenia si sa ajutam tara aia sa prospere nua sta! ca eu muncesc si Regele asfaltului imi da o laie!pl sosele!

INVATATI!CHINUITI-VA 5 ANI SI GATA!SA NU TE MAI TREZESTI CU MANELE!SA NUMAI ADORMI CU MANELE!

O zi buna si feriti-va de "turme"!

3 comentarii:

  1. e de bine... astia cand isi voteaza o lege favorabila lor ar trebui sa ne adunam la casa poporului si sa nu ii lasam sa iasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cica am avut si eu de-a face cu astia de impart reviste prin parCURi
    http://big-bum-s.blogspot.com/2009/05/cis-migiu.html

    Ah, si vad ca si tu ai avut probleme ca purtai tricou cu Metallica. Eu ca ascultam Nightwish. Cocalari si pitipoance peste tot in Ro.

    http://big-bum-s.blogspot.com/2009/06/tot-manelisti.html
    http://big-bum-s.blogspot.com/2009/06/lost-printre-manele.html

    RăspundețiȘtergere
  3. si io m-am saturat de retarzii astia... sa-mi bag picioarele. oameni fara logica, fara gandire, fara nimic. masele de manevra astea sunt :>

    RăspundețiȘtergere