sâmbătă, 18 iulie 2009

Am cam batut campii zic eu!

Am vazut ca lumea cu care am vorbit si care a vazut ultima postare au sustinut ideea cu femeia ca drog!
Ma duceam la tara!eram intr-o statie langa o carciuma unde desigur se aduna toata crema orasului si satului sa discute despre fizica cuantica,mari conspiratii si metode de reinviere a tarii!Cand trece DROGUL!o duduie pana in 25 de ani cu bluggi cu talie joasa,sunca revarsata pesteblugii cu 5 numere mai mici casa para slaba,cu un blond oxigenat infect pe tocuri cu geanta LUIS VUITON DAR SCRIS IN CHINEZA!brusc inteligenta acelor savanti a coborat la parter!si prin intorsaturi ample de cap,atingand retardul ce se observa prin balele ce se scurgeau din cavitatea bucala!
Ce este femeia moderna?aceasta femeie NOUA care spune ca ea modeleaza barbatii,ca ea este puternica,nu are nevoie de un barbat(isi cumpara un dildo)ca ea nu sta sa creasca un copil si sa faca mancare!ea este independenta!
E!acest DROG este prezent peste tot!afectand barbatii care nu gandesc ei foarte mult acum sincer fiind!laorice panarama intoarcem capul parca am fi hipnotizati!ne uitam ne uitam si ne gandim mama ce am fute-o p-asta sau p-aia!pentru unii efectuldrogului este mai lung in functie de ce dotari are!dar acest stupefiant nua re efect asupra tuturor!sunt cativa care trimit doar 99%din creier in penis sica re se mai gandesc ca iia steapta o FEMEIE adevarata acasa care sigur nu a mai fost "calarita"de icna 2352398 de giboni inainte si care asteapta cu mancarica pe masuta plina de dor sa il mai pupe odata si sa ii spuna TE IUBESC!
Cum arata drogul?pai in general asculta manele sau haus manelizat!se imbraca de firma in general!are mereu unghiutele facute!sta cu ochelari de soare in metrou!oare dc?!isi trage niste toace de 93456739de cm!si isi misca bogatiile !sanii sunt stransi cu un sutien foarte mic ca sa ii faca mai mari,iar curuls e balanseaza ca doua bucati de carne intr-o balanta!
Nu am inteles dorinta masculilor de a avea femele cu sanii amri!coaie la 89 de ani ii atrana!si sincer d ela inertie in timpul clatitelor primesti olaptarie peste fata de vezi numai Pamele!
Poate nu am surprins bien ideea de femeie ca drog dar un lucru e sigur!daca o femeie vrea ceva!se duce la un barbat ii arata sanii,face un spagat in zona osului sau pubian si voila!
Toate pitipoancele de acum considera ca ele sutn inteligente si ca invart barbatii cum vor ele!
Fa iti zic un lucru daca nu ai fi facut gimnastica de la 13 ani nu ii modelai cumv rei tu![mi-am permis sa scriu "fa" pentru ca astea asa merita!]
Un sfat pentru fete!NU INCERCATI SA ARATATI BINE PENTRU TOTI BARBATII!
DOAR ACEI 1% VA VOR FACE SA VA SIMTITI BINE DIN ORICE PUNCT DE VEDERE SI VA VOR RESPECTA CAT DORITI!
baieti-daca nua veti o fata buna!DISTRATI-VA CU TOATE RAPANAMELE!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu