duminică, 11 octombrie 2009

Scari rulante,pitipoance si cempions lig!

Salutare!n-am mai scris de ceva vreme.scuze daca asteptati cate ceva dar a inceput scoala,mai invat si eu cate ceva ca asa trebuie,sa nu fiu bogat!invat sa nu ajung un smecherel d-ala de arunca bani pe fereastra sa faca niste curatenie in casa!
Pai cred ca din titlu va dati seama de ideea ce o voi prezenta!
PROSTIA!BRAVO=D>
Si cum toate postarile mele sunt cu cate o povestioara,aceasta nu va face exceptie.
Eram la Universitate,la metreou!veneam de la institutia de iluminat mintile.
COBORAM IN JOS PE RULANTE,cand vad metroul!cu sange de atlet in vene zic sa cobor pe partea stanga a scarilor,mai repede.FUG!da frate super tare,daca statea metrou 2ore in statie il luam!lafel ca in trafic,ambuteiaj pe scari!motivul?
Prostia cetatenilor care nu stiu ca pe dreapta se sta si pe stanga se coboara,merge.
Spun"pardon"politicos si vad cum baba cracanata si educata din fata mea incepe sa ma injure ca unde sa se dea?nici nu era parcare langa ea!in fine!trec!ajung la un grup de fete de facultate gen politehnica,medicina,arhitectura,arte etc.stiti voi d-alea cu vuiton,cu blugi stramti,unghii precum girofarul,cu carnatii la vedere in sandale pe 15 grade etc.
Se dau si duduile pline de inteligenta dar pierd metroul.asta e se intampla
Ce urmeaza e genial!si babuta si duduile se apuca sa comenteze ca eu goneam ca un bolid pe scarile rulante.
Babuta:"bai baiatule nus e merge asa pe scarile rulante,se sta!
Eu: "nu prea cred,scrie clar pe suport,"stationati pe dreapta!""
ea:"nu prea cred ca e asa!"
eu:"ba da este doamna,asa e si la aia din europa,la oamenii civilizati!"
Ea"da da s-o crezi tu!"
am zis eu hai lasa,ca nua vea sens nu?nu ma dau eu smecher ca am fost in europa ca n-am fost dar creierul nu ma lasa sa ma uit la acces direct asa ca ma uit si eu pe emisiuni educative si documentare!
partea tare abia acum incepe,odata cu vocea pitipoancelor!
"ce alergi asa?unde te crezi?"
"ma cred pe rulante pe partea stanga pe unde se merge"
"eu n-am vazut!"
"tu poate esti de la facultatea spiru haret draga"
"bai asta..."
"hai taci dreacu daca esti proasta"
si mi-am continuat drumul cu prietena d emana care si ea ma critica pentru ca mereu ma cert si nu las prostul in plata domnului:))
eh....nu ziceti nimic!e amuzant sa ma critice:ximi place:))
Cam atat cu scarile rulante,sa trecem la cempion lig!
Stiti ca a fost mega evenimentul anului!
NU MADONNA!CI TROFEUL CHAMPION LEAGUE CARE A SOSIT IN TARA!E SUPER TARE,AVAND IN VEDERE CA MUTU NU L-A VAZUT:))SI NU S-A POZAT CU EL:))
in fine ,am fost si eu ,l-am vazut,m-am pozat cu el,si de eram in extaz ca doar odata-n viata ai sansa asta nu?foarte entuziasmat vorbeam cu lumea!
Pana aud:"ce dracu va bucurati la un cacat de cupa?"
poate spuneti acelasi lucru dar...poate nu ascultati lady gaga!
sper!!!!!!!!!
mie unu mi se pare o mentalitate tipic romaneasca,adica moama frate cat-a cazanul de tuica!
cum sa spui ca acel trofeu ravnit de orice fotbalist in lumea asta e un cacat fara valoare?:|
nu pe bune!
da in fine,ma rotaiesc cu tipa si o las moarta,n-ai cu cine...
dupa 2 zile vad la status ceva de genul:ce baieti prosti,se bucura la un cacat de cupa,doamne!
mda!scriu si eu aici ca nu e frumos sa zici in fata(oricum am dat ignorare id-ului:)))
mai draga mea!mult mai bien decat sa ma panichez cand au d de jonas brothers,sa ma bucur ca vine rebelde si alte chestii de genul!schimbi 3 baieti in 4 zile si nu ii intelegi?mdea wow!
voi ce credeti?e un cacat cupa aia?
Ca veni vorba si de relatii de "lunga"durata hai sa vorbim putin si de capitolul asta!
Mesaj pentru fetele care cred ca ele sunt independente si sunt puternice,fac ce vor din barbati bla bla bla!va vaitati ca va inseala "barbatii"dar...voi ii schimbati pe zi precum la schimbatorul de viteze(instrument ales special)!cand auziti d eo relatie lunga numai spuenti ca vreti si voi ca nu e adevarat!daca ati vrea,ati stii sa renuntati la multe si ati sti sa ii atrageti pe baieti doar la voi!
si ideea care sigur va deranja multe dintre reprezentantele sexului frumos:aproape frumos!ca prin caracter se duce frumusetea,dar nu am refer la toate!"
BAIETII CARE SPUN CA AU AVUT MULTE FEMEI SUNT CONSIDERATI SMECHERI!FETELE CARE AU SPUS CA AU AVUT MULTI BAIETI,DEJA DUPA 19 ANI SE POATE SPUNE CA SUNT CURVE,DACA S-AU PLIMBAT IN HALUL ASTA!DECI FETELOR!NUMAI SPUNETI CA SUNTETI FATALITATEA CA...NU SUNA BINE!
CREDETI CA BAIETII IAU GALETI?
SI BARBATII SUNT PORCI DAR...TOTUSI!NUMAI CAUTATI SENZATII TARI!LUATI FRAIEREI CARE VA VOR FACE SA VA SIMTITI PROTEJATA CHIAR DACA NU ARE BICEPS DE 40,MASINA SMECHERA ETC!EL ARE CEVA ACOLO IN EL!
ultima idee e valabila si pentru baietii care se cred tari-n penis,si care vor tate si buci,vedeti daca nu are eticheta de galeata;)!

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotbalistii = prosti (de obicei)

    Cupa = cacat (daca e ravnita de prosti)

    Fotbalul = cacat (cel putin in tara noastra)

    Suntem un neam de cretini... vezi Sfanta Parascheva 8-|...

    RăspundețiȘtergere
  3. clasicii handicapati de transport in comun :> se trezesc vorbind si zic numa aberatii :)) n-ai cum sa nu dai de ei daca locuiesti in Bucuresti... ar trebui sa fie o specie separata in filmuletu ala cu Mitocania Urbana :))


    sincer eu nu mai apreciez fotbalul, nu mai sunt microbist sau ceva, mi se rupe de Champions League... sau ma rog, ma intereseaza unele scoruri :)) dar nu as zice ca Champions League e o tampenie... pt pasionati si etc. trofeul ala inseamna enorm de mult :|

    femeile/fetele (majoritatea lor zic) nu stiu sa aprecieze ce au... tot timpu cauta nod in papura sau ceva mai bun, nu stiu ce vor... sufera de atata independenta si daca ridica cineva tonu nitel la ele sau chiar si mana nu stiu cum sa-ti mai intre sub piele...

    RăspundețiȘtergere