joi, 22 octombrie 2009

Cum sa scapi de controlori sau sa ii iei tare!apara-ti drepturile!

Pai stiu sigur ca ati avut de furca intr-o zi urata cu TIGANII AIA NESIMTITI,TUPEISTI,FARA O FACULTATE NUMITI CONTROLORI!
Uitati ce trebuie sa faceti in caz ca va prinde si luati amenda:
1Luati un numar de servici de la cel care a rupt foaia!
De ce?pentru simplul fapt ca poate face fals in declaratie,abuz de putere si il puteti actiona in judecata!
2referitor la fals in declaratii!verificati conspectarea lui,constatarea lui!
De ce?pentru ca poate scrie"nu au existat martori oculari"sau"inculpatul nu a depus nicio obiectie!"
Daca ati respectat 1 si va loviti si de 2 treceti la?
3 bine-nteles!ACTIONAREA-N JUDECATA!
dar mai inainte,daca observati neregului legate de foaia scrisa,il bateti pe umar sa cheme politia!
lafle daca voi credeti ca a facut abuz!
incercati sa fiti cu cineva!ptr a avea martori!
DAR!
Daca nu aveti atata rabdare si considerati ca cinstea in tara unde cersetorii au transport gratuit cu acordul celor de la transporturi,este precum mila in razboi,atunci:FUGITI!
eu vorbesc foarte serios despre ambele variante!
P.S. Pentru ultima data!nu am luat amenda!am fost doar avocat ptr cineva apropiat!am fost si jignit,si instigat la violenta si am raspuns prin IMI APAR DREPTURILE IAR TU,BA!FACI UN ABUZ!FACETI SI VOI ASTA!AVETI DREPTURI!ATI TERMINAT LICEUL!AVETI ACEIASI PREGATIRE CA HANDICAPATII AIA CARE VA CRITICA!AVETI DREPTURI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu