miercuri, 5 august 2009

Spalatorie de cartier!

vINE VARA BIEN-MI PARE IN CASA AM UN COVER SI O CARPETA NESPALATE!mda deci e perioada cand calci in praful vecinilor,udat cu Biocarpette!iesi frumos din bloc cu adidasii tai cei noi si in ce calci?in rahat?nuuuuuuuuu!in jegul rezultat din spalatoria de covoare,artizanata!sau in zilele de gunoi,in mazga aia imputita dupa spalarea tomberoanelor!si cum mergi tu pe strada intrii in zona canina!SHIT BULEVARD AND CACA-MACA AVENUE!sia sta se intampla si in centru!veneam d ela liceu!si observ un caine cu stapan care s eusura solid fix pe mijloc langa teatrul national!locul und ese duc prostii!si i-am spus ca e in centru are lopetica?si ca ce sunt asa tupeist!da fa sunt fututi mortii ma-tii de baba screlozata!se caca in capitala europeana?eu nu am voie si platesc la fisc in viitorul apropiat!si am inceput sa ii torn o serie de argumente pentru a demonstra ca rezultatul cainelui gandeste mai mult!a2a zi!sugiucul tot acolo!f tare nu?
Ies din bloc ma duc la tenis,calc in detergent de covoare,vad o baba pusa in doggy style frecand covorul,si smecherul cu bmw trece in viteza stropindu-ma!am prins si zile mai proaste dar totusi!vara am zile proaste mereu?
Mai este si perioada cand spionii din blocuri ies in fata si discuta informatiile acumulate!ca ala de la 5 are doar 2 si sunt 3,ca ala masluieste contoarul sau ca fata de la 8 geme prea tare!fata e pe CAI mari ce or vrea!?ele cum erau?erau:"-draga mai incet ca urlu si ma aud vecinii!"?sigur!educatia asta!
culmea e ca oamenii care isi spala astfel covoarele sutn cei cu bani de mercedes!super tare
BUCURESTI,CAPITALA EUROPEANA!WE ARE IN DEEP SHIT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu