miercuri, 26 august 2009

Hai in pula mea sa fim si noi cinstiti!

Mda!starea de spirit nu e una foarte buna!dar ce vreau sa surprind astazi este ca si MANELARII AU PARTILELOR BUNE!SI SA LASAM FIGURILE UNDEVA UNDE NU AJUNGE PLOAIA DECAT DACA ESTI DEZBRACAT SAU CAZI CA BOUL/VACA INTR-O BALTA!da au partile lro bune!cand am lucrat la mc lasau destul de curata tava!altii credeau ca si tava e de mancat si nu erau manelari!da sunt prosti de bubuie,sunt tigani,sunt figurnati dar sa ne gandim o zi fara cocalari!
"O ZI FARA COCALARI!
SALL FRATE!
SALL!
CF?
UITE DE LA CUMPARATURI!AM FOST SA IMI IAU O TOALA!
aha!CEVA INTERESANT?
NU!
Ba nu ai impresia ca e prea cuminte lumea asta?
ba da!azi vroiam sa critic ceva dar nua veam ce!nu m-a deranjat nimeni in magazin!
Da si eu am dormit azi si imi lipseaua coverurile alea de demult facute pe mozart la darabana si vioara!
Da si nu s-a luat nimeni de pletele mele!
numai zic de asta!
Da frate si autobuzule mmonoton!nu tu un salam,un gand de "fututi gatu ma-ti de cioara inchide in pula mea telefonul ala!"
Da stiu cum e!
Auzi!
ce?
Iesim la un fotbal?
Cine mai joaca acum fotbal?toti fac tenis si baschet!
da ba!
Hai cs!
S-au dus serverele!
FIFA!
nhea!
Hai dupa fete!
Ce ai patit ma?acum numai e lupta aia pentru femela!toate vor emacipati ca noi,cu maniere ce pula mea!numai vor orice baiat!
da!
ba nu e plictisitor fara manelari?
BA DA!"
cam asta ar fi o conversatie pe mess intre doica re injurau candva manelarii!
Sanu intelegeti ca acum ii plac!nu!deloc!d-ai in pula mea de tigani borati dar!fara rau nu poate fi bine!nu?ce ii vom spune copilului?draga asta este muzica orientala dinspre orient adica INDIA,TURCIA!
in loc sa zicem nu sta cu toti tiganii aia manelari!asculta mama MICHAEL JACKSON!
Daca ne gandi,ciudateniilenoi suntem!nu ei!tara asta,asta merita!
Citeam "Magazin istoric"din '69 si era una rticol despre Alexandru Ioan Cuza!prostul alacare a icenrcat o reforma,o schimbare!
Finalul?
Pistolulalcap si obligat sa abdice!
Ideea?rechinii vor exista mereu!nimic nu poate fi multumitor!daca facem noi revolutia sigur vom avea niste tradatori dornici de putere!
Deci...
Se poate numi resemnare ce scriu eu acum!nu va speriati!e ceva normal!m-am maturizat putin pot spune!
Pe langa asta cien sutnem noi sa criticam amnelarii?da sunt cretini,needucati si marlani care miros!dar mai repede suport un amnelar decat o stramba fulgerata plouata dar nu tunata!care sufera de ea ca suge pulalaun baiat desteptca sa isi cumpere o geanta lui vuito{scriu ca sa priceapa si ea in caz ca ajunge articolul unde trebuie!}!
Ati prins ideea!fetitele alea care se dau cu doua sticle de parfum,care nu te baga ins eama ca pantalonii tai sunt 30ron,care se uita stramb laprietena ta ca este nemachiata dar de 10 ori mai inteligenta!si ma refer si al baieti aici!aia cu pantalonii in vine,care rad de unu simplu dar nu isi vad burta!,care tin telefonul cu o maiestrie uriasa!asa de bien incat se vede si seria de la bateriesi cate linii are simul!ma iau si de aia!cocalariimacar nus e dau foaret destepti!se rezuma laPULA MEA ca semn de punctuatie,deci...!dar fatalitaileastea pe carele-am prezentat scurt...sunt MORTALE!leputeti intalni in centru!sid aca tot nu vedeti!scoati ceva de mancare si sigur cineva va va ruga sa ii dati si lui o gurita,chiar daca e imbracat de 30 de milioane!
Adevarata cocalarie nu este alcei cu dacii tunate,fete dezbracate la soba de teracota sila adidasoriginalo-fals!aia sunt oameni cu slabe capacitati intelectuale!
MAI GANDITI-VA ODATA!un cocalar te poate ajuta!dar un fitoso-cocalar niciodata!pentru ca nu puti a parfum cat un apartament!

2 comentarii:

  1. Ultimele 2 paragrafe sunt geniale :)) pai da... eu n-am avut niciodata nimic cu "cocalarii" sau "manelarii"... unii sa stii ca sunt chiar de treanba :))

    Dar apar astia cu basini pe ei frate, care au bani de orice dracu stie de unde :)).

    Crezi ca numai manelarii sunt asa ? Stai sa cunosti unii rockeri, majoritatea lor sa vezi ce terminati si impututi sunt, ai sa ramai surprins. Mie imi e rusine sa ma numesc "rocker" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti cei care il citesc pe rubik, vreau sa facem o cheta sa ii luam o tastatura noua blogerului nostru, sau macar sa ii facem odata cinste, ca vad ca ii e tare foame.

    RăspundețiȘtergere