luni, 4 aprilie 2011

Dupa ceva timp!sa vorbim despre "rasismul" modern!

Uite ca mai scriu acum ceva dupa cateva luni serioase de "lipsa"....Nu mi-a simtit absolut nimeni lipsa dar zic si eu asa.Am lucrat,acum sunt liber,astept BAC-ul si cam atat.
Idea de astazi?"Rasismul"modern!
La scoala,se audce vorba de casatorii itnre rase,sa zic asa,iar eu sincer(sau prost cum mai sunt numit)am spus cinstit ca nu sunt de acord!De ce?Care sunt motivele?Pai sa vedem,,,nu-mi plac ochii mici=>China afara!Nu-mi plac negresele ca sunt prea masive!totul negru!nimic diversificat!Idealul meu?ALBA-OCHII MARI-INGRIJITA-DESTEAPTA!bai...si du ce fac eu aceasta remarca,vorbind strict de persoana mea,sunt atacat de afirmatia,parerea mai bine zis,a unei colege,ptr care am tot respectul(sincer!)ca domne asta e o prostie!Bun e o prostie!Acum vine si atacul meu,referitor la grupul ei,nu neaparat ea,repet o stimez pe aceasta colega!
Mai eu asa de cand am inceput sa ma lupt cu hormonii observ ca nu prea ai ce cauta la o duduie..."buna"fara ceva venituri substantiale!SIIIII!prefera,aceste dudui mirifice,prin prostia lor desigur,sa aleaga o aratare cu bani!Veti spune...frate care ti-a facut-o de esti ofticat?pai am fost ofticat sau mai bine zis nedumerit!...pana acum ceva vreme cand am realizat ca inteligenta este prioritara!adica e frumoasa si ce dracului vb cu ea?DOAR SA IMPING LA VAGOANE?prea obositor...si...ANIMALIC!animalic,intr-o lume in care pretindem ca omul a evoluat si cauta IUBIRE!CACAAAAAAAAAAAAAAAAT!
Revin la idee!Spre deosebire d emine care recunosc ca asta e damblaua mea,femeia de azi(majoritatea!)cauta sa aibe bani al inceput ca sa iia corde putin din atentia ei!Dar sustin cu nonsalanta demna de scuipat ca pe ele nu le intereseaza decat iubirea!Pai doamnelor(astea de zic eu de ele nu prea sunt domnisoare:)))cum ramane cu plimbatul in masini sucmpe?rasfatul cu parfumuri false si multe alte beneficii!sincer?chiar vreti sa mintit in HALUL ASTA,incat sa afirmati ca voi va uitati la sufletul omului?Sufletul omului il descoperir foarte tarziu ,asta daca ii acorzi putina atentie,persoanei respective!Daca persoana respectiva nu are fizicul dorit de voi(nedorit de noi)si nici portofelul dorit de voi(si de noi)sigur nu dati doi lei rupti falsi pe acea persoana!
Unde am vrut sa ajung?
La ideea ca mai bine ca mine care vorbesc cu oricine dar pur si simplu nu vreau sa leg o relatie de genul ala cu cineva de alta rasa si cei care nu vorbesc cu tine pentru ca esti SARAC!
Nous Ordo Seclorum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu