duminică, 4 aprilie 2010

Sa fac o scurta continuare a postarii anterioare cu eminescu.

In"Eminescu la un alt nivel"part 2 vreau sa mentionez o idee de care am fost constient dupa ce am scris un sms unei prietene.am realizat ca in "luceafarul"(cer scz ca nu scriu cu caps dar mi-e lene) Eminescu vorbeste despre o gaura de vierme intre universuri paralele deci timpi paraleli.cum asa?profa de romana ar spune ca aberez dar nu stiu cat de aberant este atunci cand sti ca orice corp care atinge viteza luminii distorsioneaza timpul si spatiul si face posibila trecerea d ela un timp la altul.acum imi este lene sa va dau versurile respective dar este in tabloul 3 in partea cu zborul sau cosmic.luceafarul devenit in acel "tunel"hyperion si se metamorfozeaza deoarece timpul isi face simtita prezenta asupra lui-n aceea gaura de vierme traversata pentru a ajunge la demiurg.hyperion ajuns la demiurg ajunge sub forma de spirit,gand,energie!ca sa explic mai bine vreau sa va mentionez ceva din biblie.cand acolo scrie"dupa chipul si asemanarea Sa"nu se refera la ochii verzi 2m inaltime muschi si 45 la picior.dumnezeu este o forma de energie!asa am fost si noi!pacatul insusi este lumea in care traim si corpul in care traim fiecare.si aici profa d eromana ar spune ca aberez....dar cam asa spui cand n u intelegi o gandire complexa..iar in clasa mea nu sutn singurul...numai ca eu mai vorbesc.sfatul meu?mai bine absurd in fata lor decat sa zic in oglinda "ba ce prost sunt!"
Cam asta a fost o scurta continuare a postarii anterioare.Urmatoarea este despre paste,rugaciune,meditatie manele tarfe prezervative umplute de iubire beri scurse si puli bagate dar doar bagate,cu lumina in mana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu