luni, 7 decembrie 2009

Eu.

Hai sa ma critic si pe mine!incep direct!incerc sa fiu scurt.doare dar asta sunt EU.refuz dar asta sunt EU.sunt extrem de coleric.atac orice,refuz critica,ma enervez usorsunt irascibil de foarte multe ori,as putea spune ca este opusul felului meu de zi cu zi.sunt agitat,nu am stare,critic,nu accept alte pareri,urasc sa pierd,doresc sa ma afirm mereu,lumea-mi zice ca sutn nebun dar consider ca sutn si neinteles.sunt genul de om care se consuma pentru anumite chesti.nu traiesc intr-un vid continuu in viata!ma consum,incerc sa ajut,simt ca sunt luat in ras.toate astea par complexe pentru unii dar cine m-ar cunoaste in amanunt ar intelege ca fac asta ca vreau sa ajut,ma enervez pe un anumit lucru din societate in speranta ca voi putea schimba ceva.insa toate astea au dus la un stres al meu care ma face sa fiu nervos mereu.vorbimnd despre cunoasterea mea singura persoana care a reusit sa am cunoasca-inteleaga si ajute a fost betty(cine citeste stie despre cine este vorba)dar ma intreb cat va mai indura...:(stresul,nervozitatea,viteza in care traiesc,consum enervez,reactiile de a dreptul tampite-idioate si unele chiar de om neevoluat.
poate prin ce am scris azi nu am cuprins totul in detaliu dar am afcut o imagine a ceea ce sunt cu adevarat pe langa omul prietenos gata sa ajute oricand sic are uraste sa fie luat in ras dupa ce a facut un bine.poate ca asa ma veti cunoaste mai bine,voi cei care imi cititi destul de des blogul(si va multumesc ca il cititi)

Un comentariu:

  1. exact cum ti-am spus eu mai demult ca esti ;) frate, te consumi prea mult pt fiecare rahat...

    RăspundețiȘtergere