vineri, 25 septembrie 2009

Scoala!

Astazi eram la scoala(adica intr-o zi)in fine,si am avut un program foarte frumos pentru vineri,2ore d emate si 2 de fizica!ok!eu vreau o facultate de profil asa ca la astea ar trebuii sa fiu foarte atent!La fizica am reusit insa....la matematica~X(cantam tot randul Pink Floyd-Another Brick in The Wall!"we don't need no education!"deci la mate ni se preda ca la vesnica pomenire!adormeam!
Pe langa asta problema principalala mine este faptul ca nua vem pauza de masa domnule!Sa nu-mi mai intrerupeu masa pentru un sclav de profesor care imi preda in scarba!Mai duceti-va-n pulile noastre bai astia!voi veniti cand aveti chef!cine va controleaza?la noi nuuuuuuuu!la noi sa iesim afara!dc?cu ce esti mai presus decat mine?ca imi predai?sa iti zic un lucru!predai ca dracu ba!si esti un prost!pentruc a nu ajungi la acelceva al elevului!te impui prin violenta si esti un spagar nenorocit!oferi 10 daca iti face o haretie la imprimanta sau daca aduce nu stiu ce!
Ma uitam la Jammie Oliver(bucatarul ala prost acre gateste sanatos!englezul ala blond)cum a oferit 50de lire unui pusti sa manance o shaorma naturala!cretinul a refuzat!
Ba invatamantul pulii!elevii romani sunt asi pe langa aia!le rupem frnale la nemti la amtematica informatica si fizica!si ce ne dati?nimic?avem cantina?nu!avem terenuri de sport?nu!avem vreun beneficiu ca vrem la scoala?NU!
Atunci sa ne sugeti pula ba sclavilor!NE FACETI NISTE ROBOTEI FARA GANDIRE!PUSCARIA COMUNISTA EXISTA!CA NU AVEM UNIFORME?MAI BINE UNIFORMA SI GANDIRE LIBERA!
Cei din SPIRU!VA INDEMN SA NE CEREM DREPTULAL O PAUZA DE MASA!LUNI VOI INCERCA SA FAC O PETITIE CARE SA ARATE CATI VOR O PAUZA MAI MARE PENTRU MASA!INCA 5 MINUTE NU E FOC!DA-TI-MI UN BUZZ DACA MA APROBATI!CEI DIN SPIRU!HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!SA NE CEREM DREPTURILE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu